Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/377
Title: Правове регулювання рекламної діяльності суб’єктів господарювання
Other Titles: Правовое регулирование рекламной деятельности субъектов хозяйствования
The legal regulation of advertising activity of subjects of managing
Authors: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Keywords: реклама
рекламна діяльність
суб’єкт господарювання
державне регулювання
недобросовісна конкуренція
порівняльна реклама
рекламная деятельность
субъект хозяйствования
государственное регулирование
недобросовестная конкуренция
сравнительная реклама
advertising
advertising activity
subjects of managing
government regulation
unfair competition
сomparative advertizing
Issue Date: 2012
Citation: Громенко Ю. О. Правове регулювання рекламної діяльності суб’єктів господарювання: автореф. дис. … канд. юрид. наук: 12.00.04 / Ю. О. Громенко ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. – Київ, 2012. – 20 с.
Abstract: У дисертації здійснено наукове дослідження правового регулювання рекламної діяльності суб’єктів господарювання. Проведений ретроспективний аналіз становлення й розвитку законодавства, яке регулює рекламну діяльність в Україні та інших країнах. Розкрито сутність та визначені поняття реклами, рекламної діяльності, порівняльної реклами, державного регулювання рекламної діяльності. Досліджено систему державного регулювання рекламної діяльності України. Виявлено форми недобросовісної конкуренції у сфері рекламі та засоби захисту від недобросовісної конкуренції у сфері реклами. В результаті дисертаційного дослідження автором сформульовано ряд висновків, пропозицій та рекомендацій, спрямованих на удосконалення правового забезпечення рекламної діяльності. В диссертации осуществлено научное исследование правового регулирования рекламной деятельности субъектов хозяйствования. Проведенный ретроспективный анализ становления и развития законодательства, регулирующего рекламную деятельность в Украине и других странах. Раскрыта сущность и определены понятия рекламы, рекламной деятельности, сравнительной рекламы, государственного регулирования рекламной деятельности. Исследована система государственного регулирования рекламной деятельности Украины. Выявлено формы недобросовестной конкуренции в сфере рекламы и средства защиты от недобросовестной конкуренции в сфере рекламы. В результате диссертационного исследования автором сформулирован ряд выводов, предложений и рекомендаций, направленных на совершенствование правового обеспечения рекламной деятельности. The dissertation deals with the researching of legal advertising regulation of business entities. The retrospective analysis of forming and developing legislation regulating the advertising activity in Ukraine and in other countries has been conducted there. The essence and the concepts of such notions as advertising, publicity, comparative advertising, government advertising have been explained. The system of state regulation of Ukraine’s advertising activity has been examined. The forms of unfair competition in advertising and the protection from unfair competition in advertising have been fond. Resulting the research work the author has formulated some conclusions, proposals and recommendations aimed to improve legal provision of advertising activity.
Description: Автореферат дисертації
URI: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/377
Appears in Collections:Автораферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hromenko Y_aref.pdf404,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.