Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/501
Title: Розмежування реклами та інформації нерекламного характеру
Other Titles: Разграничение рекламы и информации нерекламного характера
Differentiation of advertising and non-advertising nature of information
Authors: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Keywords: реклама
ознаки реклами
рекламна інформація
признаки рекламы
рекламная информация
advertising
advertising signs
advertising information
Issue Date: 2011
Publisher: Правничий часопис Донецького університету
Citation: Громенко Ю.О. Розмежування реклами та інформації нерекламного характеру / Ю. О. Громенко // Правничий часопис Донецького університету. - 2011 - № 2. - С. 80-89.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню сутнісних ознак реклами, виокремлення яких дозволить відмежувати рекламу від інформації нерекламного характеру, сформульовано авторське визначення поняття «реклама» Статья посвящена исследованию сущностных признаков рекламы, выделение которых позволит отграничить рекламу от информации нерекламного характера, сформулировано авторское понятие рекламы. The article deals with the essential characteristics of advertising, the selection of which will distinguish advertising from non-advertising nature of information, the author’s concept of advertising is formulated.
Description: Стаття
URI: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/501
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Громенко Ю._Правничий часопис_2011.pdf333,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.