Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/683
Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author Громенко, Юлія Олександрівна -
dc.contributor.author Громенко, Юлия Александровна -
dc.contributor.author Hromenko, Yuliia -
dc.date.accessioned 2020-05-07T09:26:45Z -
dc.date.available 2020-05-07T09:26:45Z -
dc.date.issued 2006 -
dc.identifier.citation Громенко Ю. О. Порівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України / Ю. О. Громенко // Підприємництво, господарство і право. ‒ 2006. ‒ № 6. ‒ С. 50-53. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/683 -
dc.description Стаття uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу правових норм законодавства України та інших країн, які спрямовані на регулювання порівняльної реклами. Надано авторське визначення поняття «порівняльна реклама». Запропоновані напрями удосконалення законодавства України у сфері порівняльної реклами. В статье проанализированы правовые нормы законодательства Украины и других стран, которые регулируют отношения в сфере сравнительной рекламы. Предложено авторское определение понятия «сравнительная реклама». Обоснованы направления усовершенствования законодательства Украины в сфере сравнительной рекламы. The article is devoted to the analysis of legal norms of the legislation of Ukraine and other countries, which are aimed at regulating comparative advertising. The author defines the concept of "comparative advertising". The directions of improvement of the legislation of Ukraine in the field of comparative advertising are offered. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Київ : Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject порівняльна реклама uk_UA
dc.subject законодавство uk_UA
dc.subject сравнительная реклама uk_UA
dc.subject законодатесльство uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject сomparative advertising uk_UA
dc.subject legislation uk_UA
dc.title Порівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України uk_UA
dc.title.alternative Сравнительная реклама как предмет правового регулирования в законодательстве Украины uk_UA
dc.title.alternative Comparative advertising as a subject of legal regulation in the legislation of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
Appears in Collections: Статті

Files in This Item:
File Description Size Format  
1 Громенко Ю.О. Порівняльна реклама як предмет.pdf 384,91 kB Adobe PDF View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.