Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГроменко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorГроменко, Юлия Александровна-
dc.contributor.authorHromenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-05-07T09:26:45Z-
dc.date.available2020-05-07T09:26:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГроменко Ю. О. Порівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України / Ю. О. Громенко // Підприємництво, господарство і право. ‒ 2006. ‒ № 6. ‒ С. 50-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/683-
dc.descriptionСтаттяuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу правових норм законодавства України та інших країн, які спрямовані на регулювання порівняльної реклами. Надано авторське визначення поняття «порівняльна реклама». Запропоновані напрями удосконалення законодавства України у сфері порівняльної реклами. В статье проанализированы правовые нормы законодательства Украины и других стран, которые регулируют отношения в сфере сравнительной рекламы. Предложено авторское определение понятия «сравнительная реклама». Обоснованы направления усовершенствования законодательства Украины в сфере сравнительной рекламы. The article is devoted to the analysis of legal norms of the legislation of Ukraine and other countries, which are aimed at regulating comparative advertising. The author defines the concept of "comparative advertising". The directions of improvement of the legislation of Ukraine in the field of comparative advertising are offered.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв : Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництваuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпорівняльна рекламаuk_UA
dc.subjectзаконодавствоuk_UA
dc.subjectсравнительная рекламаuk_UA
dc.subjectзаконодатесльствоuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectсomparative advertisinguk_UA
dc.subjectlegislationuk_UA
dc.titleПорівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві Україниuk_UA
dc.title.alternativeСравнительная реклама как предмет правового регулирования в законодательстве Украиныuk_UA
dc.title.alternativeComparative advertising as a subject of legal regulation in the legislation of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 Громенко Ю.О. Порівняльна реклама як предмет.pdf384,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.