Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/784
Title: Система державного регулювання рекламної діяльності в зарубіжних країнах
Other Titles: Система государственного регулирования рекламной деятельности в зарубежных странах
The system of government regulation in advertising sphere in foreign states
Authors: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Keywords: державне регулювання
рекламна діяльність
саморегулювання у сфері реклами
государственное регулирование
рекламная деятельность
саморегулирование в сфере рекламы
government regulation
advertising activity
social advertising self-regulation
Issue Date: 2009
Publisher: Донецьк : Донецький юридичний інститут МВС України
Citation: Громенко Ю.О. Система державного регулювання рекламної діяльності в зарубіжних країнах / Ю. О. Громенко // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. ‒ 2009. ‒ № 1. ‒ С. 295-304.
Abstract: У статті проведено стислий аналіз загального стану системи державного регулювання рекламної діяльності у країнах з розвинутою ринковою економікою (зокрема, США, Великій Британії, Франції) та в країнах з перехідною економікою (Російській Федерації й Республіці Білорусь). Досліджено інституційні засади державного регулювання рекламною діяльністю, розглянуто системи органів центральної виконавчої влади та формування системи саморегулювання рекламної діяльності. Проведено аналіз системи громадського саморегулювання рекламної діяльності та виявлено основні напрями взаємодії органів державного влади з цією системою. В статье приведен анализ общего состояния системы государственного регулирования рекламной деятельности в странах с развитой рыночной экономикой (США, Великобритании, Франции) и в странах с переходной экономикой (Российской Федерации и Белоруссии). Проанализированы институциональные основы государственного регулирования рекламной деятельности, рассмотрена система органов центральной исполнительной власти. Осуществлен анализ состояния системы общественного саморегулирования рекламы и выявлены основное направления взаимодействия органов государственной власти с этой системой. In the article the basics of government regulation in advertising sphere in foreign states are analyzed (USA, Great Britain, France, Russia, Byelorussia). The conceptual models of the system of public regulation in advertising sphere are being suggested and used as a basis for the development of improvement approaches towards institutional structure of public regulation in the advertising sphere.
Description: Стаття
URI: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/784
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 001.pdf955,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.