Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГроменко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorГроменко, Юлия Александровна-
dc.contributor.authorHromenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-05-29T06:28:48Z-
dc.date.available2020-05-29T06:28:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГроменко Ю. О. Особливості підтвердження форс-мажорних обставин за законодавством України /Ю. О. Громенко // Господарське право та процес в умовах трансформації суспільних відносин : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 27 вересня 2019 року) Донец. юрид. ін.-т МВС України. ‒ Кривий Ріг, 2019. ‒ С. 99-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/802-
dc.descriptionТези доповідіuk_UA
dc.description.abstractВ судовій практиці достатньо розповсюджені спори з приводу звільнення суб’єкта господарювання від відповідальності у зв’язку із форс-мажорними обставинами. Перелік обставин непереборної сили можна умовно поділити на три групи: обставини, які викликані винятковими погодними умовами і стихійними лихами; обставини, зумовлені неправомірними діями/бездіяльністю третіх осіб; обставини, які виникли з огляду на умови, регламентовані відповідними рішеннями та актами органів державної влади та місцевого самоврядування. Законодавством України регламентовано спеціальні правила щодо форми та порядку фіксування факту та наслідків форс-мажорних обставин. В судебной практике достаточно распространены споры по поводу освобождения субъекта хозяйствования от ответственности в связи с форс-мажорными обстоятельствами. Перечень обстоятельств непреодолимой силы можно условно разделить на три группы: обстоятельства, которые вызваны исключительными погодными условиями и стихийными бедствиями; обстоятельства, обусловленные неправомерными действиями / бездействием третьих лиц; обстоятельства, которые возникли по решениям и актами органов государственной власти и местного самоуправления. Законодательство Украины регламентирует требования к форме и порядку фиксации фактов и последствий форс-мажорных обстоятельств. In judicial practice, disputes regarding the release of a business entity from liability in connection with force majeure are quite common. The list of force majeure circumstances can be conditionally divided into three groups: circumstances that are caused by exceptional weather conditions and natural disasters; circumstances caused by unlawful actions / omissions of third parties; circumstances that arose by decisions and acts of state authorities and local self-government. The legislation of Ukraine regulates the requirements for the form and procedure for recording the facts and consequences of force majeure.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКривий Ріг : Донецький юридичний інститут МВС Україниuk_UA
dc.subjectфорс-мажорuk_UA
dc.subjectforce majeureuk_UA
dc.subjectобставини непереборної силиuk_UA
dc.subjectобстоятельства непреодолимой силыuk_UA
dc.subjectforce majeure circumstancesuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectответственностьuk_UA
dc.subjectresponsibilityuk_UA
dc.subjectзаконодавствоuk_UA
dc.subjectзаконодательствоuk_UA
dc.subjectlegislationuk_UA
dc.titleОсобливості підтвердження форс-мажорних обставин за законодавством Україниuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности подтверждения форс-мажорных обстоятельств по законодательству Украиныuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of confirmation of force majeure under the legislation of Ukraineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. Громенко_ тези_конф 27.09.2019.pdf267,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.