Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/803
Title: Деякі аспекти гармонізації законодавства України з правом ЄС у сфері порівняльної реклами
Other Titles: Некоторые аспекты гармонизации законодательства Украины с правом ЕС в сфере сравнительной рекламы
Some aspects of harmonization of Ukrainian legislation with EU law in the field of comparative advertising
Authors: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Keywords: реклама
advertising
порівняльна реклама
сравнительная реклама
сomparative advertising
право ЄС
право ЕС
EU law
законодавство
законодательство
legislation
гармонізація
гармонизация
harmonization
Issue Date: 2020
Publisher: Черкаси : ЧІПБ імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України
Citation: Громенко Ю. О. Деякі аспекти гармонізації законодавства України з правом ЄС у сфері порівняльної реклами / Ю. О. Громенко // Травневі правові читання : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів та викладачів закладів вищої освіти / Черкас. ін-т пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України. ‒ Черкаси, 2020. ‒ С. 131-132. ‒ URL: https://chipb.dsns.gov.ua/files/2020/5/7/tezy.pdf
Abstract: Реклама є одним з основних і найбільш ефективних способів підвищення обсягів реалізації товарів та послуг, а порівняльна реклама, відповідно до багатьох маркетингових досліджень, є одним з найбільш ефективних видів реклами. 11 грудня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)». Цим Законом здійснено спробу гармонізувати законодавство України з Директивами ЄС, що стосуються реклами. Зокрема, це Директива 2006/114/EC про рекламу, яка вводить в оману та порівняльну рекламу та Директива 2005/29/ EC про недобросовісну комерційну практику. Реклама является одним из основных и наиболее эффективных способов повышения объемов реализации товаров и услуг, а сравнительная реклама, в согласно многих маркетинговых исследований, является одним из наиболее эффективных видов рекламы. 11 декабря 2019 вступил в силу Закон Украины «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины (относительно гармонизации законодательства в сфере сравнительной рекламы с правом Европейского Союза)». Этим Законом предпринята попытка гармонизировать законодательство Украины с правом ЕС. В частности, с Директивой 2006/114/EC о вводящей в заблуждение и сравнительной рекламе и Директивой 2005/29/EC о недобросовестной коммерческой практике. Advertising is one of the main and most effective ways to increase sales of goods and services, and comparative advertising, according to many marketing studies, is one of the most effective types of advertising. On December 11, 2019, the Law of Ukraine "On Amending Certain Legislative Acts of Ukraine (Regarding the Harmonization of Legislation in the Field of Comparative Advertising with the Law of the European Union)" came into force. This Law has attempted to harmonize Ukrainian legislation with EU law. In particular, with the Directive 2006/114/EC of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 concerning misleading and comparative advertising and the Directive 2005/29/EC of the European Parliament and of the Council of 11 May 2005 concerning unfair business-to-consumer commercial practices in the internal marke.
Description: Тези доповіді
URI: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/803
Appears in Collections:Тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.