Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827
Назва: До питання визначення поняття реклами
Інші назви: К вопросу определения понятия рекламы
On the definition of advertising
Автори: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Ключові слова: реклама
advertising
інформація
информация
information
визначення
определение
definition
ознаки реклами
признаки рекламы
signs of advertising
Дата публікації: 2006
Видавництво: Донецьк : Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ
Бібліографічний опис: Громенко Ю. О. До питання визначення поняття реклами / Ю. О. Громенко // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. ‒ 2006. ‒ № 4. ‒ С. 197-208.
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито сутність, надано характеристику доктринальним підходам щодо визначення поняття реклама, визначені ознаки реклами. Запропоновано авторське визначення реклами. Обґрунтовано доцільність внесення змін до Закону України «Про рекламу». В статье раскрыта сущность рекламы, охарактеризованы доктринальные подходы к определению понятия рекламы, определены признаки рекламы. Предложено авторское определение рекламы. Обоснована целесообразность внесения изменений в Закон Украины «О рекламе». The article described the essence of advertising, doctrinal approaches to the definition of the concept of advertising are characterized, signs of advertising are identified. The author's definition of advertising is proposed. The feasibility of amending the Law of Ukraine "On Advertising" is substantiated.
Опис: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До питання визначення поняття реклами.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.