Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827
Full metadata record
DC Field Value Language
dc.contributor.author Громенко, Юлія Олександрівна -
dc.contributor.author Громенко, Юлия Александровна -
dc.contributor.author Hromenko, Yuliia -
dc.date.accessioned 2020-06-05T06:34:04Z -
dc.date.available 2020-06-05T06:34:04Z -
dc.date.issued 2006 -
dc.identifier.citation Громенко Ю. О. До питання визначення поняття реклами / Ю. О. Громенко // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. ‒ 2006. ‒ № 4. ‒ С. 197-208. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827 -
dc.description Стаття uk_UA
dc.description.abstract В статті розкрито сутність, надано характеристику доктринальним підходам щодо визначення поняття реклама, визначені ознаки реклами. Запропоновано авторське визначення реклами. Обґрунтовано доцільність внесення змін до Закону України «Про рекламу». В статье раскрыта сущность рекламы, охарактеризованы доктринальные подходы к определению понятия рекламы, определены признаки рекламы. Предложено авторское определение рекламы. Обоснована целесообразность внесения изменений в Закон Украины «О рекламе». The article described the essence of advertising, doctrinal approaches to the definition of the concept of advertising are characterized, signs of advertising are identified. The author's definition of advertising is proposed. The feasibility of amending the Law of Ukraine "On Advertising" is substantiated. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Донецьк : Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject информация uk_UA
dc.subject information uk_UA
dc.subject визначення uk_UA
dc.subject определение uk_UA
dc.subject definition uk_UA
dc.subject ознаки реклами uk_UA
dc.subject признаки рекламы uk_UA
dc.subject signs of advertising uk_UA
dc.title До питання визначення поняття реклами uk_UA
dc.title.alternative К вопросу определения понятия рекламы uk_UA
dc.title.alternative On the definition of advertising uk_UA
dc.type Article uk_UA
Appears in Collections: Статті

Files in This Item:
File Description Size Format  
До питання визначення поняття реклами.pdf 1,74 MB Adobe PDF View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.