Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГроменко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorГроменко, Юлия Александровна-
dc.contributor.authorHromenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-06-05T06:34:04Z-
dc.date.available2020-06-05T06:34:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГроменко Ю. О. До питання визначення поняття реклами / Ю. О. Громенко // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. ‒ 2006. ‒ № 4. ‒ С. 197-208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827-
dc.descriptionСтаттяuk_UA
dc.description.abstractВ статті розкрито сутність, надано характеристику доктринальним підходам щодо визначення поняття реклама, визначені ознаки реклами. Запропоновано авторське визначення реклами. Обґрунтовано доцільність внесення змін до Закону України «Про рекламу». В статье раскрыта сущность рекламы, охарактеризованы доктринальные подходы к определению понятия рекламы, определены признаки рекламы. Предложено авторское определение рекламы. Обоснована целесообразность внесения изменений в Закон Украины «О рекламе». The article described the essence of advertising, doctrinal approaches to the definition of the concept of advertising are characterized, signs of advertising are identified. The author's definition of advertising is proposed. The feasibility of amending the Law of Ukraine "On Advertising" is substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДонецьк : Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectвизначенняuk_UA
dc.subjectопределениеuk_UA
dc.subjectdefinitionuk_UA
dc.subjectознаки рекламиuk_UA
dc.subjectпризнаки рекламыuk_UA
dc.subjectsigns of advertisinguk_UA
dc.titleДо питання визначення поняття рекламиuk_UA
dc.title.alternativeК вопросу определения понятия рекламыuk_UA
dc.title.alternativeOn the definition of advertisinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
До питання визначення поняття реклами.pdf1,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.