Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/683
Назва: Порівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України
Інші назви: Сравнительная реклама как предмет правового регулирования в законодательстве Украины
Comparative advertising as a subject of legal regulation in the legislation of Ukraine
Автори: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Ключові слова: реклама
порівняльна реклама
законодавство
сравнительная реклама
законодатесльство
advertising
сomparative advertising
legislation
Дата публікації: 2006
Видавництво: Київ : Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва
Бібліографічний опис: Громенко Ю. О. Порівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України / Ю. О. Громенко // Підприємництво, господарство і право. ‒ 2006. ‒ № 6. ‒ С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу правових норм законодавства України та інших країн, які спрямовані на регулювання порівняльної реклами. Надано авторське визначення поняття «порівняльна реклама». Запропоновані напрями удосконалення законодавства України у сфері порівняльної реклами. В статье проанализированы правовые нормы законодательства Украины и других стран, которые регулируют отношения в сфере сравнительной рекламы. Предложено авторское определение понятия «сравнительная реклама». Обоснованы направления усовершенствования законодательства Украины в сфере сравнительной рекламы. The article is devoted to the analysis of legal norms of the legislation of Ukraine and other countries, which are aimed at regulating comparative advertising. The author defines the concept of "comparative advertising". The directions of improvement of the legislation of Ukraine in the field of comparative advertising are offered.
Опис: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/683
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Громенко Ю.О. Порівняльна реклама як предмет.pdf384,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.