Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827
Title: До питання визначення поняття реклами
Other Titles: К вопросу определения понятия рекламы
On the definition of advertising
Authors: Громенко, Юлія Олександрівна
Громенко, Юлия Александровна
Hromenko, Yuliia
Keywords: реклама
advertising
інформація
информация
information
визначення
определение
definition
ознаки реклами
признаки рекламы
signs of advertising
Issue Date: 2006
Publisher: Донецьк : Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ
Citation: Громенко Ю. О. До питання визначення поняття реклами / Ю. О. Громенко // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. ‒ 2006. ‒ № 4. ‒ С. 197-208.
Abstract: В статті розкрито сутність, надано характеристику доктринальним підходам щодо визначення поняття реклама, визначені ознаки реклами. Запропоновано авторське визначення реклами. Обґрунтовано доцільність внесення змін до Закону України «Про рекламу». В статье раскрыта сущность рекламы, охарактеризованы доктринальные подходы к определению понятия рекламы, определены признаки рекламы. Предложено авторское определение рекламы. Обоснована целесообразность внесения изменений в Закон Украины «О рекламе». The article described the essence of advertising, doctrinal approaches to the definition of the concept of advertising are characterized, signs of advertising are identified. The author's definition of advertising is proposed. The feasibility of amending the Law of Ukraine "On Advertising" is substantiated.
Description: Стаття
URI: http://repo.dli.donetsk.ua/jspui/handle/123456789/827
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
До питання визначення поняття реклами.pdf1,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.